Με σύμμαχό μας το φως του ηλίου μπορούμε να ξεσκεπάσουμε το ένοχο παρελθόν ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Η αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων πάντα είχε το δικό της ξεχωριστό ενδιαφέρον, δεδομένου ότι ενδείκνυται για όσους αναζητούν ένα όχημα σε χαμηλότερη τιμή απ' ότι ένα καινούργιο.
Ένα αυτοκίνητο, ωστόσο, δεύτερου χεριού μπορεί να έχει ένοχο παρελθόν, έχοντας υποστεί βλάβες οι οποίες δεν γνωστοποιώνται από τον ιδιοκτήτη του. Για αυτό λοιπόν προτού δώσουμε τα χέρια με τον πωλητή του οχήματος, συνιστάται να επισκεφτούμε έναν μηχανικό, ο οποίος θα ρίξει φως πάνω σε αθέατες πτυχές του ΙΧ.
Προτού, ωστόσο, καταφύγουμε στο συνεργείο, μπορούμε και οι ίδιοι να πραγματοποιήσουμε έναν έλεγχο που μπορεί να μας βοηθήσει να μάθουμε αν το αυτοκίνητό μας έχει εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα.
Το κόλπο με το χρώμα
Ειδικότερα, μπορούμε να προβούμε σε έναν εξονυχιστικό οπτικό έλεγχο στη βαβή του αυτοκινήτου. Έχοντας ως σύμμαχό μας το φως του ήλιου, είναι δυνατό να διακρίνουμε τυχόν διαφορές στο χρώμα διαφόρων τμημάτων του αμαξώματος ή των προφυλακτήρων.
Αν, παρατηρηθεί, λοιπόν, διαφορετική απόχρωση στα πάνελ ή μια απότομη διακύμανση στην λάμψη του χρώματος, τότε πρέπει να γνωρίζoυμε ότι - κατά πάσα πιθανότητα- το αυτοκίνητο έχει υποστεί επισκευή.
Υπάρχει, βέβαια, περίπτωση ο εντοπισμός μιας «ύποπτης» λεπτομέρειας με γυμνό μάτι να είναι αδύνατος, λόγω της καλής δουλειάς που έχει κάνει ένας φανοποιός.
Ακόμα και τότε, όμως, μπορούμε να ξεσκεπάσουμε το όποιο... μυστικό με ένα εργαλείο που μετράει το πάχος του χρώματος. Πρόκειται για τον ψηφιακό μετρητή επικάλυψης βαφής που μπορεί να αποκτηθεί με την τιμή του στο διαδίκτυο να ξεκινά από τα 30 ευρώ και να υπερβαίνει τις 3.000 ευρώ εφόσον η συσκευή είναι επαγγελματική.
Στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα, το πάχος της εργοστασιακής βαφής κυμαίνεται μεταξύ 100 και 150 μικρόμετρα. Επίσης, κατά κανόνα, τα ακριβότερα αυτοκίνητα έχουν ένα πιο λεπτό στρώμα βαφής συγκριτικά με τα φθηνότερα αυτοκίνητα.
Εάν ο μετρητής δείξει μια τιμή που ξεπερνά τα 250 μικρόμετρα, αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει ξαναβαφτεί, δεδομένου ότι ακόμα και ο καλύτερος φανοποιός θα εφαρμόσει αρκετά μεγαλύτερη ποσότητα χρώματος στο αυτοκίνητο, απ' ό,τι οι εξειδικευμένοι τεχνικοί του εργοστασίου όπου κατασκευάστηκε το μοντέλο.
Πηγή:[https://www.carandmotor.gr/nea/kolpo-metaheirismeno-aytokinito-trakarismeno]